Roald Laport, Building business by creativity.

Bij Wout Bergers Sport leerde ik op m’n 16e wat handelen inhield, maar als advertentieverkoper bij de Telegraaf groep zag ik in 2000 pas echt het licht. Dingen bedenken waardoor mensen in beweging komen. Commerciële strategie; je kan het gerust 'mijn roeping' noemen. Van bladen maken (LOS) tot merkontwikkeling, digital development en – online - marketing (OWN). In de basis is er in 20 jaar eigenlijk niks veranderd. Business en creatie hand in hand.
Ambitie, ontwikkeling en groei zijn voor mij altijd belangrijke drijfveren geweest. Net als 'eigenaarschap'. Daarom past de Meelfabriek zo goed. Een plek waar al eeuwenlang hard wordt gewerkt en ambitieus wordt ontwikkeld. Vroeger met meel, tegenwoordig met strategie, creatie en data. Maar beide met hetzelfde doel; waarde toevoegen en groei realiseren. Persoonlijk en zakelijk een plek waar ik kan 'zijn'. En zal blijven.

Roald Laport.
Roald Roald Roald